Monday, March 29, 2010

TM Rewards Photo Contest

aku sekarang gila lensa . hehe . masa aku berblog walking , terjumpa satu contest dari TM , contest ni dah lama berlangsung cuma maybe aku je yang tak perasan . contest ni sangat menarik dan hadiah nya juga sangat lumayan . tu yang aku nak masuk tuh .. ekekeek ..

syaratnya pula mesti lah hanya rakyat Malaysia dan berumur 18 tahun ke atas sahaja . adik2 tak boleh la ye sebab tak cukup umur lagi . hehe .

contest ni mula pada 29 January 2010 @ 2.30 petang dan akan berakhir pada 31 March 2010 @ 2.30 petang juga . hari ni dah 29 March , esok lusa dah nak habis contest . cepat kawan2 semua , semua sila bersedia dengan photos masing2 . setiap orang hanya boleh upload photo sebanyak 3 keping sahaja . untuk upload photos sila ke Enter the Snap -Hapyy Daze

aku masuk ni pun saja saja , bukan menaruh harapan untuk menang , mana tahu ada rezeki aku kan untuk menang .photos tersebut akan diadili melalui 60% kreativiti  dan keaslian photo tersebut dan 40% lagi kualiti photo tersebut . aku baru belajar guna Adobe Photoshop , tapi tidak lah sepakar yang lain . aku edit biasa biasa sahaja . here's the photos .....



post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting