Tuesday, April 6, 2010

Gelagat Meowwwwww !

hai hai semua . korang sihat semua ? semua dah tahu kan siapa yang dapat Anugerah Bintang Polular , siapa lagi kalau bukan Kak Siti Nurhaliza kita , penyanyi paling tersohor seluruh Malaysia ni .entry aku ni bukan tentang ABPH tu yang bagi aku memboringkan . 

entry aku kali ni tentang kucing aku . aku ni tak la suka sangat dengan kucing , tapi tak de la sampai benci2 . just normal girl , tak suka ada kesan calar2 kat badan . hehe .

kucing ni adik2 aku yang pelihara. masa mula2 jumpa ni kecik je , sekarang dah sihat , dah makin nakal .
 jaga kucing ni pun senang je , bagi makan je . pastu semua makanan pun dia makan . senang kan ?? berak kencing pun dia terus pergi bilik air , mula2 ke kiteorang ajar , lame2 memang dia dah pergi sendiri ke bilik air . dulu masa amik kucing tuh kecik je badan dia , sekarang dah dewasa , dah pandai nak menggatal dah . hehe . dia pun nak berpasangan jugak kan .

dengan adik aku yang no 3
dengan mok aku
betempek je dekat bandbag aku
buat muka ala2 garang . kekeke
comel kan ?? hehehe .
post signature

1 pengomen:

Alynn Notnot said...

garang la muke kucing tu! hahaha

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting