Thursday, April 15, 2010

Nuffnang! anda sangat hebat kerana bagi saya tiket Date Nite =)

salam semua , adakah korang sihat hari ni .. ewah2 .. kenapa aku guna bahasa baku ni  .. hehe .. buat pengetahuan semua , sekarang aku berada di Subang Jaya .. aku kan sedang mencari kerja yang lebih stabil kat sini ..tapi hampa kerana belum jua ketemu ..tapi entry ni bukan pasal pencarian kerja aku ..tapi berkenaan .. korang baca la seterusnya kat bawah ni .. gurau2

sementelah aku kat Subang Jaya , masa kat kampung hari tuh aku ada masuk contest yang Nuffnang punya untuk tengok movie Date Nite . sila klik sini . beberapa hari yang lepas , Nuffnang ada bagi email yang mengatakan aku terpilih antara 90 orang untuk tengok Date Nite . sangat teruja kerana ni baru first time aku dapat free bersama Nuffnang .

TERIMA KASIH NUFFNANG
jasa mu akan ku kenang . lain kali pilih la lagi . hehehehe .

movie Date Nite sangat lawak dan sangat lawal walaupun ada sedikit action genre . Date Nite mengisahkan sepasang suami isteri yang memboringkan dari New Jersey . rumah tangga diorang ni adalah benda sama yang diorang buat dalam beberapa tahun selepas berkhawin . so si suami ni nak buat satu kejutan kepada sang isteri . tetapi sebalik nya telah berlaku . diorang tersilap pilih meja Thunderhorn iaitu sepasang kekasih yang mempunyai pendrive yang mengandungi gambar2 lucah pendakwa raya .. maka bermula lah cerita suami isteri ni untuk mencari jalan bagi mencari jalan bagi melepaskan mereka dari dibelengu oleh orang2 Joe Millano . Joe Millano ni adalah penjahat yang memanipulasikan gambar2 pendakwa raya terebut . disini lah mereka terpaksa meminta bantuan seseorang untuk menyelesaikan masalah mereka . overall bagi aku cerita ni menarik dan lain dari cerita lain .. encik halimi aku ni memang gelak habis habisan . semua dalam panggung enjoy dengan cerita tersebut .

aku ada amik gambar , tapi aku guna celcom broadband .. maka proses nak upload gambar memakan masa .. so .. aku tak letak lah . kuang kuang kuang .

=)
post signature

1 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting