Tuesday, October 26, 2010

Gomo Kelate Gomo !! Kelantan mesti menang punya !

*klik untuk pembesaran


adakah aku terkena penyakit  gila bola ?
hakhak ..
sampai wallpaper leptop pun aku letak The Red Warriors !
heh (:


di sini aku mengharapkan semoga pasukan pilihan aku
semestinya The Red Warriors akan menang tahun ni
selepas di kalahkan oleh pasukan Negeri Sembilan tahun lepas


aku pun tengah pikir pikir lagi nih
nak pergi ke tak nak nanti sabtu nih
aku tak suka terlalu ramai orang
aku jadi serabut dan pening


lagipun ,
dengar dengarnya tiket mahal
tahun lepas RM20 je
tahun nih naik pulak kepada RM30
FAM tahu , 
mesti orang kelantan akan beli tiket
sebab orang Kelantan mesti turun punya





GOMO KELATE GOMO !!!



ps :  maybe aku sokong kat kedai mamak je ! (:
post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting