Wednesday, October 27, 2010

minum petang duuulu !

hye awak semua (:


petang petang macam ni
best kan kalau minum petang
tapi aku jauh nun di sana
jauh dari anda semua
macam mana nak ajak anda semua minum petang bersama aku
hakhak (:


jadi
aku uploadkan pics aje
tu je yang termampu aku lakukan
nak ajak jauh kan ! (:


layaaaankan !


*harus lah ada pic ku sebagai pendahuluan 
hakhak




* nan garlic cheese
sedap oooh !
eh , betul ke aku eja nan macam tu
bukan naan ke ?
lantak lah !
hakhak




* yang kat atas nih
kuah nye si naan garlic cheese tuh
pun terlebih lebih sedap



* last but not least
keropok lekor !
orang kelantan cakap
kepok gote 
hakhak


kalau korang ada dekat shah alam
pastu korang selalu ke KTM shah alam
mesti korang pernah makan pisang goreng yang jual kat celah pokok
situ pisang goreng dia paling best
sedap , aku tak tipu
kalau tak , takkan orang kena beratur panjang 
semata mata nak beli goreng pisang RM2 kan ?


post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting