Saturday, October 30, 2010

ponteng kelas dan ke MCD !

hye awak !

jumaat lepas , pada tengah hari 
time semua lelaki yang baligh dan cukup akal pergi sembahyang jumaat
aku dan kawan aku ke PKNS
the reason aku kesana
sebab aku nak keluar kan duit
okay !
aku keluar kan duit guna buku
hakhak
klasik sikit (:


lepas tuh , 
dah lunch time kan
we all pergi makan dekat MCD situ
cantik !
aku suka dekorasi MCD nih


kelas petang tuh
we all ponteng aje !
hakhak





*harus lah ada pic aku sebagai pendahuluan ; dengan Cik Ain



*pic aku degan Cik Ain lagi 
hakhak




*baru try rasa McFlurry Milo
sedaaaaap sgt !
tapi budak yang buat milo nih
letak sikit sangat
separuh je aku rasa dia letak aiskrim
sangat tak adil !



*campurkan semua fries dalam dulang
letak garam sikit
gaulkan
dan
makan !



*Taaaara !
dah habis 
hakhak



*aku makan doube cheeseburger
Cik Ain makan yang baru tuh
apa tah namanya
blackpapper bla bla bla ...



*tingkat atas
bersih dan kemas







*suka degan lampu nih
macam trademark MCD kan
kalau tak silap aku lah
kalau tak semua pun
almost lah ada lampu stail macam nih kan


ps : ini adalah scheduled post !
tuan belog tidak dapat dijejaki 
hakhak !!



post signature

4 pengomen:

Cik SHiNJU said...

i love mekdi but...

nabila saat said...

xsuka fries yg shake tu
plus cheese xbest
like the original flava

sarah mohamad said...

@ cik shinju : but .... (:

@nabila : sama lah , tak suka jugak yg shaker dia tuh , tak best kan .

anonymoustua said...

awk belnja?

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting