Monday, October 25, 2010

Sabtu di Shah Alam

salam semua 

sihat sihat semua ?
heh (:
semestinya anda semua sihat sihat kan 
kalau tak, takkan dapat tercongak kat depan ni kan

nak update pasal hari minggu 
quit boring jugak lah
kat Shah Alam ni kat mana lah nak jalan jalan sangat

aku sekarang ada kat hostel di Ciast
jadi kalau nak keluar kena tunggu incik boifren datang amik la (:
dia call aku cakap nak pickup aku jam 1.30 
tunggu punya tunggu dia datang jam 4.30
hujan katanya 
memang hari sabtu hari tuh , dekat KL hujan
incik boipren ni duk kat cheras , datang dengan moto pastu amik aku dengan kereta kat sini

*sedang menunggu incik boipren datang amik
lama gila!


dah dalam kereta dah (: muka happy jek!



incik boipren tengah bawak kete , pemandu berhemah ni 
tak tengok kiri kanan pun  =P




muka tengah lapar =P


makanan dah sampai . hakhak .


senyum lebar dah dapat makan *_*


tutup mulut sket (: *terlalu lebar senyum kat pic atas . hakhak
5 minit kemudian .....
...
..
.





.
jadi lah macam pic kat bawah nih
hakhak
aku makan tak hengat dunia tao!
lapar gila kan 
dari pagi tengah hari sampai la petag duk tunggu incik boipren datang amik



pastu kami jalan jalan kejap ke JJ Bukit Raja
bukan beli apa apa pun
akhir bulan kan (:
hakhak



itu je update hari sabtu ku ,

(:

post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting