Monday, November 1, 2010

tiba tiba teringin nak makan macam macam .

hye awak !

tengok tajuk semuaaa !!
nak kata mengidam tidak juga
tapi aku teringin sangat nak makan makanan yang akan menambahkan lagi kegemukan aku nih
hakhak !



















kejap kejap
amik tisu kejap
nak kesat air liur yang meleleh keluar
hakhak !!


ada ke sesapa yang baik hati nak belanja aku ?
pleaseeeee !




post signature

10 pengomen:

She's retarded said...

whoa!banyaknya kek sedap. rasa lapar pulak eventhough baru je lunch

hakim said...

wah sedap2...teringin gk...pe kata sarah blaja akim ok?

melle. said...

YA ALLAH TERLELEH WEH

bungakuning . said...

@she's retarded : kehkeh , makan time dinnet la pulak . (:

@hakim : memang ler sedap , belanja ? boleh aje , nanti akim aturkan gathering . hehe

@melle : pergi amik tisu , kesat2 sikit . heheheh

si biskut said...

benda sedap macam nie aku tak tolak..gi mampus lar kegemokan.aku kan aktiveman

bungakuning . said...

@si biskut : hakhak ,activeman , bila mau blaja ini ?

Puteri Iqa Izyan said...

secret recipe tak best!

tu je nak cakap. hehehe ;P

Cik Dya said...

ini semua makanan tinggi carbo n cholestrol...tapi tetap sedap dan besh in the world!!! mmg my fav...i used to buy one whole cake dari secret recipe utk saje2 makan..huhu

bungakuning . said...

@puteri : lain orang , lain citarasa (:

@cik dya : hah ? memang addict gila lah macam tuh . hehe

Cik Bulat said...

ngeee. i loike coklet banana cake. fveret gilerr.! tapi scret resepi punya xsedap. grrr

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting