Friday, November 19, 2010

BBQ for my lil bro

Hye semua !

seperti yang di janjikan pada entry ni  >> sini 

aku dan family ada buat bbq untuk sambut birthday adik aku yang bongsu
yang gemok tuh
hakhak !
saja saja je buat bbq sempena dengan raya haji + semua sedara sedara mara ada dekat kampung
alang alang semua dah ada kan
so we all pakat pakat kumpul je lah

korang layaaaan pics la
malas lah nak cerita panjang memanjang





....
..
.



*preparation
adik aku excited masa nih 
habis kerusi dekat dalam rumah
dia kutip kutip letak kat luar



*sepupu



*birthday cake
Bulat tuh dia lah (:
ekceli cake ada dua
satu lagi tuh simpan dulu



*aku buat spageti



*pic gambar meja yang dah siap
erk , belum siap sepenhnya lagi
masa ni tengah bakar ayam



*sebelah kanan , mak sedara aku
sebelah kiri , mak aku



*safuan , budak kecik yang cumiiiil



*makan


*birthday boy








*makan lagi


*my parent


*aku tukang tengok je
(:
malas nak bakar membakar nih



Happy Birthday to Shamel
semoga menjadi anak yang soleh dan semoga berjaya dunia akhirat . we always love u !!!





ps : pic aku dengan kawan aku tak amik punggg ! 


post signature

3 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting