Thursday, November 25, 2010

tenet lembap , tak boleh nak blogwalking



Hye korang .

connection internet dekat hostel aku ni dah bertambah tambah lembap
memang betul betul menguji kesabaran aku nih 
tak dopet den nak blogwalking ke blog korang semua tau
guna celcom broadband pun tak ada guna jugak
sama je ..
internet tetap ciiipuuut jugak






*upload gambar pun dah dari kol 9 sampai tengah malam
adoii lah .. mati la blog aku macam nih 


post signature

4 pengomen:

Cempakamelati said...

banyakkan bersabar

apik pehe said...

uihhh..cian2..apik kalo xder tenet..seharian tu gelisah sbb xleh nk balas kunjungan..hehe

bungakuning . said...

@Cempakamelati

yelah . kalau tak sabar dah lama g serang celcom tuh . hehe =P

bungakuning . said...

@apik pehe

sama lah apik . kena balas kunjungan jugak kan . dah jadi habit dah . hehe =P

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting