Thursday, November 25, 2010

Award from Iliwoot

Hye korang .

kali ni aku jawab tag dari Iliwoot 



ni lah dia award yang telah di bagi kepada aku
terima kasih tau !


soalan nya berbunyi begini :
macam kuiz je :)


Berikan 1 nickname untuk pemberi award :
Iliwoot yang howt gituuuu . =P


Ucapan untuk pemberi award :
Terima kasih sebab sudi bagi award kepada belog yang tidak seberapa nih . i really appreciate it . 


Berikan 6 artis / singer / band yang korang minat :
aku tak ada minat kepada singer / band or artis secara khusus . semua lagu yang sedap di dengar aku minat .


Bagi award ni kepada 10 blog yang cun dan cantek :
bagi aku , semua blog adalah cun dan cantek . jadi kepada sesiapa yang rasa blog mereka cantik dan cun boleh amik award nih okay . =P


post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting