Friday, December 24, 2010

apeeekah ini ????

Hye  ..


cute tak ? benda ni aku beli masa aku beli barang-barang dekat mydin
pastu nampak benda-alah-butterfly nih
terus aku beli 
nak letak dalam bilik




lepas pasang
keluar lampu dekat perut dia
heee :)



masa dalam bilik aku 
dah tutup lampu dan pasang butterfly tadi
tidur pun tak adalah rasa cam sunyii jee ..
sebab ada butterfly ni temankan :)




kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

10 pengomen:

+akufobia+ said...

selamat malam.

mira.una said...

hanye cahaye phone yg menemani tidur mlmku..cewaah..haha

tigrismalaya said...

ohh..cutenya...maidin maner nie..suka suka

nadia farihah anuar said...

hee .. nadea p0n ade satu .. :) dapat kat mydin jugak ! :)

Myra Arshad (: said...

comel :)

bungakuning . said...

@ akufobia

selamat siang :)

bungakuning . said...

@mira.una

hee , ada jugak cahaya kan kan :)

bungakuning . said...

@tigrismalaya

ni me beli dekat maidin sri muda . murah jeeek :)

bungakuning . said...

@nadia farihah anuar

hee , mesti beli dekat maidin sama ni kan ?

bungakuning . said...

@Myra Arshad (:

Thanks myra :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting