Friday, December 31, 2010

Download game Supermarket Mania (portable)

Dalam masa 1 malam jew aku boleh habiskan game ni . HAHA! gelak angkuh ... best weh , super senang je game ni . budak tadika pung boleh kalahkan aku kot . kalau budak tadika yg main game ni , maybe dalam masa seminggu kot baru habis . aku 1 malam jeee okeh ! sapa boleh challange aku . jom lawan !


ni lah game supermarket mania
korang kena habiskan semua step by step tuu 
cara dia main senang jee
just kena isi tempat barang yg dah kosong
kosong tu means nye customer dah amik lah
pastu kita isi balik
cam tu lah lebih kurang

kalau korang nak download 
klik >>>> SINI !

link yg aku bagi ni untuk download yang jenis portable
means dia tak kan stop sampai lah korang letih dan korang mahu stop

eh , paham ke tidak nii 

okay , macam ni . ada sesetengah game tuu dia yg jenis trial kan
kita main dalam 5 6 minits , pastu dia akan stop dan suruh kita beli

kalau yg jenis portable ni , dia tak ade stop stop bagai semua tuu
faham ?
kalau tak paham sila tanya eh :)


kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

1 pengomen:

FIZAH (: said...

macam mane nak download ? sy dwnld , die dwnld kt 4 share . yeke ?

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting