Thursday, December 9, 2010

kecik kecik dah pandai buat fu*k

masa aku jenjalan dekat mall di ibu kota
jenjalan je , tak ada beli hapa pung
hakhak !


ada la 3 budak budak nih
umur aku rasa budak sekolah rendah lagi kot
pakaian pung pakai seragam sekolah
pastu terdengar la perbualan diorang
dia ada cakap dengan kawan dia yang lagi sorang
pastu kawan dia jawab :
fu*k kau ! sambil tunjuk jari tengah
 aku tergamam je
eh eh budak budak zaman sekarang
mak bapak kau tak ajar ke cara beradab ?
aku betul betul tak faham la
kat mana budak budak nih belajar buat fu*k dan sebut fu*k nih
sapa yang ajar ?
mak bapak diorang tak pantau ke ?



*kalau adik aku buat macam ni
aku bagi penampar sikit
baru dia tau benda yang dia buat tuh salah


post signature

2 pengomen:

mira.una said...

jgn bg penmpar ckit sys
kasi tempeleng je tros
bia tepusing kple
haha

twinkle twinkle said...

bdk zmn skrg da maju-.-

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting