Friday, December 17, 2010

latest kempen ChurpChurp

Hye !

aku sedang keponingan nih
ayat baru tuu ..
hakhak !
aku ni sedang pening pening lalat sikit ,
tak reti nak buat tab menu
dah banyak aku try dengan tuto tuto yang sedia ada
tapi tak jadik jugak !
nan tahu lah macam mana


okay , bukan pasal tuh aku hapdet nih 
hakhak !
ni adalah mengenai latest kempen yang sedang berjalan kat churpchurp aku sekarang
sekarang ada 8 kempen 
4 yang dah completed
4 lagi sedang tunggu tunggu approve



harap harap 4 lagi akan di approve secepat yang mungkin
sekarang , aku baru perasan dah banyak kempen yang aku kena submit
:D


post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting