Wednesday, December 15, 2010

sapa tahu nak buat tab menu ? tolong ajar aku ..

aku nak buat tab menu
tapi nan tahu !
hakhak !
memang buta it betul lah :D

masa nak design tuh je aku tak tahu macam mana nak start
kalau nak upload tuh aku tahu la ..
aku jadi geram dengan diri sendiri 
sebab tak tahu macam mana nak mengodek godek nih
huh !

post signature

6 pengomen:

cik mas said...

cube search jek kat google...

tak pon tgk link ni mane tahu dapat membantu ada :)

http://www.afiqbukhari.com/2010/09/bagaimana-nak-buat-pages-dalam-blogspot.html

oniechan said...

tab menu tu ape?haha..noob sgt kan kte neh.slame ni mmg xamek taw hal ape pon.taw bc blog org pastu updet blog sniri.tu je =.='

Redbloodsnow said...

HAAA AKAK TAW. DULU PUN AKAK REQUEST TUTORIAL KAT BLOG NIH. HAAA NIH DIA AKAK KASI LINK TUH EK.

KO LEH AJE CLICK NIH -->> http://muncet.blogspot.com/2007/06/link-tab.html

sarah mohamad said...

@♥..cik_mas..♥

thanks cik mas ! dah tengok tuto tuu

sarah mohamad said...

@oniechan

tab menu tu adalah *tengok atas yang ada tulis HOME, TUTORIAL,LIRIK, BLOGLIST, CONTEST <<< semua tuh adalah tab menu :)

sarah mohamad said...

@Redbloodsnow

thanks kak zie :) dah tengok tapi apakan daya , me adalah seorang yang susah paham . hehehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting