Saturday, December 4, 2010

tak ada menarik pung dekat pasar malam seksyen 17

Hye !

Baru balik dari pasar malam dekat seksyen 17 . ala .. yang dekat dengan stesen bus tuh , tepi tuh je . tapi kenapa aku rasa tak ada apa yang menarik dekat situ . makanan pun tak banyak pilihan . pastu mahal lak   :( . tadi aku pergi sana berdua je dengan kawan aku , aku just beli kebab je . yang lain tak rasa nak beli pung . hehe . 




*kebab 1


*kebab 2



kalau dah namanya perempuan , mesti beli barang barang kiut miut + comel comel je kan . hehe . dan ... aku beli pin hello kitty . nak letak dekat shawl atau gipsi . ala ... macam ayunar gituuu ...




*pin 1



*pin 2


kesimpulan 1 : pin memang kiut
kesimpulan 2 : kebab pung tak adalah sedap :(

post signature

6 pengomen:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kebab oh kebab, sy suka makan kebab!!!

eh,a ad pin pink la. suka jugak!

Sharinginfoz said...

kebab memang sodap

Tomato Gurl's Life said...

mmg xde pe pun kat pasar sana+agak kotor sikit..hehe...

bungakuning . said...

@FIFIEY LYCHEE MARATION

sedap kan kebab .. hikhik

bungakuning . said...

@Sharinginfoz

sodaaaaap :)

bungakuning . said...

@Tomato Gurl's Life

agak kotor jugak lah rasanya :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting