Tuesday, January 18, 2011

Entry ni special untuk adik aku , sweet tak aku ? kakak yang baik kah cenggini ? HAHA sila gelak kuat kuat .

hai ..

tetiba je haku wat entry untuk adik aku
kenapa aku tetiba je wat entry ni ?

meh cite sikit

hari tuu , aku ada janji dengan adik aku , nak belikan kat dia sumtim (cakak omputih niii ...) untuk birthday dia 
birthday dia tak lama lagi , 26 Januari ni .. yang ke ehem ehem .. yang tu tak boleh bagitahu lah yer , tapi yang pasti budak sekolah lagi ..
sila wish kat dia ye semua . hihi

dia nak bag yang macam kat bawah ni
tapi aku tak tahu jenis yang macam mana
kan ada banyak jenis bag yang ala ala chanel tuu
nak jugaaaak chanel tu

kalau yang ori ribu riban la
mana haku mampu kottt!
jadi beli lah yang tak ori 
hihi

so senangkan cite
aku just amik je pics yang ala ala cenggini
pastu aku nak suh dia pilih

so piya , make ur choice
nanti akak (akak tu okeh) balik cuti chinese new year ni i give it to you 

ps : amik dengan camera phone je
tu yang pics tak bape clear


1.
yg ni aku berkenan :)


2.
yang ni pung sweet je


3.
kureng sikit


4. 


5.
okay kott ...

nak kenal tak adik aku ?
letak lah gambar dia satu
boleh dia tumpang glamer
hihi ..


gambar gewwwwdiiiikkk !

kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

4 pengomen:

Cik Anita said...

ambik yang putih tu.. comel!hehehe

sarah mohamad said...

@Anitadahahs

ah2 . yang tu pung berkenan jugak :)

Anonymous said...

beg sajo.. tera gak beli muto ko.. enjin keto ko..

sarah mohamad said...

@Tanpa Nama

nakal lah . muto ado doh , enjin keto pom ado doh . jadi bagi bag sajoo :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting