Monday, January 10, 2011

kang dah jadi macam nii , pasai tak hapdet blog la nii !!

Hai 


tadi sesaja je bukak nuffnang tuu
tengok tengok 

---
--
-


akibat nyee aku tak hapdet blog untuk 2 3 hari yang lepas
BE dah merajuk
dah tak nak jadik buffered earnings lagi
sikarang tinggal 3 ajooo

uwaaa .. 
memang dah sah sah ni mesti sebab aku tak hapdet blog hari tuu
terus tinggal tigooo 

takpe lah , ada ubi ada batas
ada hari aku hapdet hari hari
hakhak !!

kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

2 pengomen:

iszieylyanziy said...

atleast ade la jugak be,,ngee,,

bungakuning . said...

@iszieylyanziy

syukur , ada jugak walaupun tigoo jee :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting