Tuesday, December 14, 2010

Current BE aku :D

Hye ..


okay , aku tau , earnings aku tak sekencang blog korang yang masyuk gila-gila-lah .. tapi setakat ni aku bersyukur , ay least aku ada jugak earnings walau tak seberapa :D . BE pung semakin bertambah tambah .. sekarang ada 12 BE yang sedang running . aku tau padahal sebenarnya Nuffnang sayang aku , tapi dia macam malu malu kucing nak cakap .. so dia kasi aku BE banyak banyak .. tak pe ,aku paham cara tersirat nuffnang tuuu ... aku pung sayang sama nuffnang . sayang banyak gituuuu :) aku berbloging pung bukan sebab nak ada earnings yang masyuk-gila-gila-lah , aku berbloging bukan nak famous amous ke hapa .. aku blogging sebab nak luah pendapat aku ajee , dan nak asah skill aku menulis , dan aku tak kisah ada orang baca atau tak , tapi kalau ada orang baca , feel free to do so :) dan aku amat hargainyaaaa . 

post signature

2 pengomen:

Bee said...

wah samapi 12 BE yer....best..

Redbloodsnow said...

whoaa..byk giler BE ko ek dik. ok ler tuh dear. kira kencang gak ler BE ko tuh sume..kehkehkeh. akak baruuu jek dpt 2 semalam :)

alhamdulillah

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting