Wednesday, January 12, 2011

tiada mood update belog sebab nyeee ......

DEMAM !

banyak yang aku nak hapdetnyee , tapi asyik asyik terbersin je .. terus jadik takde mood . stok ubat memang takda , satu hal nak kena cari ubat nih .. sekali dah beli ubat , memang aku beli banyak banyak lah . senang kalau next time aku demam lagi :)

dah memang spesis aku yang lemah antibodi ni memang cepat jee kena penyakit berjangkit macam nih . ceritanya just incik pakwe je lah yang demam , dah aku je yang duk sebelah dia masa keluar dating minggu lepas , dengan aku aku sekali dia pergi angkut penyakit selsema tuu ; Achhhooommmmm !! kang dah terbersin nii sambil aku duk menaip taip ni ..

alang alang dah menaip nih , aku nak hapdet lah .. haha! ngade ngade tak ? kadang kadang je nak ngada ngade cenggini kan .. aku nak cite aku g OU last week lah .. incik pakwe hamik aku dekat hostel nih , pastu terus g ke ou


aku hamik gambar sendiri
safety first
pakai seat belt
hihi


aku yang hamik gambar dia
yang 2 gambar atas ni masa dah otw ke ou



incik pakwe hamik gambar aku ni
ni masa nak masuk ou tu
cam sweet sweet tak aku hamik pic belakang tu ada bunga bunga
hakhak ..
kaki terkepit sebab tahan kencing 
pas masuk ou terus cari toilet



aku amik gambar dia balik
lebih kurang macam ni lah
ko amik gambar aku
aku hamik gambar ko
hahaha


dia kata nak survey guess nye ada sale tak ..aku cakap SALLLEEE ke niiii ??  memang lah hada sale nyee , tapi sale nyeee pung mahal macam apa tah .. seluar pun boleh rege sampai ribu riban .. ntah sapa lah yang beli , kalau aku beli seluar tak lebih rega 200 ratus jee , tu pun dah kira mahal gila lah .. ni seluar guess sampai ribu riban .. ish ish ish .. kalau haku baik lah aku simpan buat kahwin ke bayar duit ansuran keta ke .. macam tak berbaloi lah , not worth it lah beli seluar sampai ribu riban nih .. bukan nye ko pakai hari hari pun , ala .. toksah cakap lah seluar tuu korang pakai sampai buruk sampai berkoyak koyak rabak .. takkan nyee .. 2 3 bulan pastu beli lak seluar  lain kan .. biasa lah pompuan , walaupun hada baju sampai tak cukup almari , ada seluar sampai dah tak leh gantung gantung dah .. kalau nak keluar , mesti korang pikir , eh hari ni nak pakai baju apa eh ? tak ada baju lah nak pakai esok .. hahah ...

lagi pun incik pakwe survey jee , bukan beli pung .. masuk dekat butik guess tu berlagak macam orang orang kaya je, BERLAGAK je lah ... duitnye haprak takdee .. dah tengok tengok blah lah .. tak kuasa ah nak beli seluar camtuu ..

dah masuk Guess masuk pulak butik zara .. BERLAGAK orang kaya lagik .. zara tu rega dia kira reasonable lagi lah kot dari guess tuu yang ribu riban tuu .. incik pakwe rembat satu t shirt dari zara tuu , dah la dekat haku tak da beli pape .. masa dia duk bayar tuu , aku tengok kat dia sambil wat muka kesian + seposen macam muka anak anak yang mintak sedekah tuu , biar dia beli dekat aku satu .. alih alih tak beli pung .. huh ! mencik !!  


ni dalam butik zara
incik pakwe tengah pilih pilih baju dia
ntah pape gak aku tengok baju baju dia
kalau yang t shirt tu biasalah kan
tapi baju yang pelik pelik tu dah macam orang indon pakai tu lah


baru aku perasan , dekat ou ni semua penjuru dia letak bunga hidup , ntah bunga apa tah namanye .. tapi bunga hidup lah ..cantik ah .. letak lah gambar aku satu yang dekat bunga tuu .. 


dah jalan jalan bagai semua tuu , time lunch lah .. aku makan dekat mcd je , lain kali nak try ah makan yang pelik pelik skit .. biar advanced sikit kan macam korang korang semua tuu .. malas ah nak letak gambar tengah makan , sebab aku makan tak senonoh sikit .. malu ah nak tunjuk dekat korang .. hihi ..


kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting