Monday, February 21, 2011

Download MP3 - Sungai Lui by Aizat

hai korang !


*kalau korang nak download , just klik aje dekat atas tu eh*



pernah tak dengar lagu ni ? best oh ! kalau tak silap aku lagu ni ada jadik lagu tema drama ape tah . dah lupa . al maklumlah , aku kan duk hostel . tak nyempat2 nak layan drama semua ni kan .

mesti korang tertanya tanya kan kenapa lagu ni di beri tajuk Sungai Lui . padahal lirik dekat lagu tuu bukan ada sebut pun Sungai Lui . teehee .

Sungai Lui adalah tempat kelahiran aizat di kalau tak salah aku dekat raub pahang kot . readers , kalau ada salah tolong betulkan eh . tempat ni kiranya memberi banyak kenangan bagi aizat especially bagi ayah aizat tuu .

so untuk menghargai tempat kenangan tersebut lagu baru aizat ni di namakan sempena tempat tersebut iaitu sungai lui

yang ni aku baca dekat forum mana tah . kalau ada salah tolong betulkan eh . teeeheee

mula2 aku ingat lagu ni asal nye dari hendon tu . tapi lepas dah goodle semua , baru lah tahu ni lagu aizat . best kan . lagu ni ada kelas nya yang tersendiri . syabas aizat !!

lirik :


Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya
Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya
Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini


sila LIKE kalau suka

7 pengomen:

Novelgurl said...

salam ...minat gak lgu nie^^

Ieda Al-Habsyi said...

akak selalu tak tau nama lagu tapi kalo dh dgr baru tau, heheheheh :)
DAH JOIN FACEBLOG?

sarah mohamad said...

@Novelgurl

bestkan . lagu ni lain dari yg lain . :)

sarah mohamad said...

@Ieda Al-Habsyi

hihi . sama ah dengan saya akak . pastu kalau sedap baru google . :)

sarah mohamad said...

@Ieda Al-Habsyi

hihi . sama ah dengan saya akak . pastu kalau sedap baru google . :)

Redbloodsnow said...

tak pernah lg zie dgr lagu nih taw...nak download ah..hikss

sarah mohamad said...

@Redbloodsnow

best tau akak lagu ni . sila2 kak donwload cepat2 . teeheee

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting