Thursday, February 17, 2011

sekarang aku sedang menggila !!

hai ..

korang sihat tak ? hihi , tak pernah pernah dalam entry aku yg lepas2 aku tanya korang sihat ke tidak kan ? nampak sangat aku tak hargai korang kan ? hihi .. 

aku tension sekarang ni !! leptop kesayangan aku sedang menggila dan dengan aku sedang menggila sekali . ^__^

ntah nape tah jadik cenggini , jadik cam kalau bukak je leptop dan masuk sistem terus dia jadik hang gituu . aku pun tak faham masalah apa yg melanda dekat leptop aku ni . aku memang dah jaga betul2 dah .

maybe dia mintak tukar dengan yg baru kot ? T______T

lagipun , dah lama aku guna leptop ni . brand acer . eh , sekarang brand acer kan dah jatuh , dah tak elok . kawan aku cakap , brand acer sekarang pengeluaran dia semakin meningkat so kualiti dia tak adalah terjaga sangat kan . aku pun tak tahu lah betul ke tidak .

leptop aku ni dah lama dah aku pakai . dari tahun 2008 sampai lah sekarang . kira dah masuk 4 tahun dah la . dan baru sekali je aku format . leptop aku ni aku kira tahan lasak lah , kebal pun ada , sebab dah jatuh banyak kali . dah kena hujan petir bagai semua . panas terik pun tak apa . memang kebal gila lah . sebab tu aku jadik sayang dekat leptop ni . dan tak pernah ada masalah sampai lah sekarang . 

aku pulak jenis yang tak boleh HIDUP kalau tak ada leptop . kalau tak ada henfon tu aku boleh terima lagi , sebab kita still boleh berhubung dengan skype takpun dengan ym . facebook dengan twitter memang sentiasa mengubungkan antara aku dengan family mahupun dengan kawan2 . tapi kalau tak ada leptop , hancuss !!!

tapi kalau aku nak beli leptop yg baru aku prefer dell kot lepas ni . dell ada perkhidmatan terus datang ke rumah customer kalau leptop kita ada masalah . senang kan ? tak payah pergi dekat dell centre ke kedai untuk repair . dia ada orang dia sendiri yg akan check kita punya leptop .

iye lah , mana ada leptop yg tak ada masalah kan . dan tak kan selamanya dia kebal . last2 sekali mesti lah ada rosak apa2 gak .




abaikan wayar yang berselirat tuu . T___T
leptop kesayangan aku . sebab dah banyak berjasa dekat aku ni . 


sila LIKE kalau suka

2 pengomen:

Redbloodsnow said...

HAA YUNK. BELI DELLLL!
LEH BERADIK BERADIK DGN LAPPY ZIE...HAHA :D

sarah mohamad said...

@Redbloodsnow

teeheee . memang pun kak zie . memang ingat nak beli dell . dell tahan lasak gak kan .

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting