Wednesday, March 9, 2011

aduss ! bila mau makan ini ??


dah nak dekat lunch ni kan
saja nak bagi korang meleleh leleh

hihi :)
 sedap sampai tak menahan weh
 slurrrrppp slurpppppp !


 


sedaaaap nye .......





tak menahan weh nak makan ni 
tetiba je nak makan ini
sampai termimpi mimpi kot malam tadi
STRAWBERRY CICAH COKLAT


dulu, jarang2 je aku dapat makan ini
kira kalau makan ni mewah gilerr la


tak sabar nak g Cameron 
g pun semata mata nak makan ni kot :)
yang fresh dari ladang
uwwwwwuuuuuu !


sila LIKE kalau suka

22 pengomen:

najwa's said...

perghh, meleleh.. (-.-')

Cik Yana said...

Pehh~ sedapnya. Rasa macam nak gi carik stroberi sekarang jugak!

InaAchik said...

xpernah lg mkn strawbery ngan coklat...
kesian x? hehheee

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kecur air liur ^^

nadia said...

waduhhhhhh....
xtau nak ckp ape dah ha....
siap telan air liur berkali2.. ;)

tolong jgn publish gambar sesedap ini lagi.. ;)))

♥sophie♥ said...

pergh ! delicious ! yummy ;) heee
suke suke

NARDtheNERD said...

sedapp nye.
terus teringat datuk K. HAHA.

tomato said...

nak ! nak ! (hentak kaki sambil air liur meleleh) :P

alexa yussida said...

strawberry-dip-choc..sedappp:D slalu bila summer nti baru sonok beli sbb segarr dan murah:)

tia said...

arghh! da la lapaa ni :(

sarah mohamad said...

@najwa's

meleleh jugak ni :)

sarah mohamad said...

@Cik Yana

ah2. kat mana eh strawberry yg fresh cenggini :)

sarah mohamad said...

@InaAchik

huhu. boleh la try pasni :)
marveles !!

sarah mohamad said...

@miss lolly a.k.a luvfareda

teeheee :)

sarah mohamad said...

@nadia

hihihi. lawak lah nadia ni. siap pesan jgn piblish gambar makanan lagi . teeheee

sarah mohamad said...

@♥sophie♥

tengs sophie. nanti ada masa kita g makan sesama nak ?

sarah mohamad said...

@NARDtheNERD

ah2. dulu kan hantaran utk siti, datuk k bg ni kan. teeheee

sarah mohamad said...

@tomato

hihi. tengs tomato kering :)

sarah mohamad said...

@alexa yussida

yer eh. kalo duk obersi tak pe lah kan.

sarah mohamad said...

@tia

kesian nya dekat tia . g makan nuu :)

Cik Mimie said...

Wah, strawberi...p, sygnya Cik Mimie x makan..hukhukhuk =(

Redbloodsnow said...

hadoiiiii! melior akak tgkkkk..huhu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting