Thursday, March 3, 2011

Kenapa Kenapa Kenapa . Why Why WHy ?

hai ..

huh! mencik metoool <----- mood gedik sambil hentak hentak kaki !

kenapa aku sorang je yg tak dapat tenet dekat hostelll ni ? whyyyyyyyy ? tak paham betol aku !! kawan2 aku semua dapat, padahal setting aku dah buat sama macam diorang .

kalau tak dapat tenet, macam mana nak dapat post entry ni ?

kalau tak dapat tenet, TERPAKSA lah aku guna broadband yg kelajuan nya ala2 siput sedut yg aku makan malam tadi

aku tak suka guna broadband. dah lah sipuuut, kadang2 putus pulak tu.

kalau guna broadband ni, aku perluuuu tungggu lama gila hokeh untuk blogwalking. plus yang loading berat letak semua widget2 yg ada. lagi lah mencik !

kalau ada tenet dekat hostel , boleh lah aku blogwalking sambil komen2 dekat blog korang tuu ! sekarang tak dapat nak blogwalking pulak. tenet dekat hostel adalah lajuuuuuu gila.

lagi satu, kalau tak ada tenet, macam mana aku nak download movie movie baru. Ciss !

dah 2 3 hari aku tak download movie. tak boleh jadi ni. apa yang aku kena buat ?



layaaaaaan lagu jela kalau tak hado tenet ^_^

sila LIKE kalau suka

14 pengomen:

mr said...

Haha...Memang dah mengalami nasib pengguna berukband...ahahah... Mematahkan semangat untuk berblogging je tow...=P

Sesopie said...

Hahhaha..Harap bersabar ea.. Nnti dapat laa tu..kot...

Zura Tahir said...

sbb tue tunggu kat opis br bw..kalau guna BB susah nak berintenet bagai...

suria lekatlekit said...

hubby kita pun tgh dok survey stremyx.. nak mencurangi broadband untuk penjimatan & kelajuan yang memuaskan. skang ni tiap2 bulan 2 akaun broadband dia kena settle.. harus la beralih kepada streamyx..

EzayHadry said...

dapat la nanti..ala ezay kat sini tenet kolej pun lambat...tpakse gak gune bb..maxis laju yaw!! pomot jap

Unknown said...

sabo je la..kiter bako!!kiter bako je!!

deeya said...

tenet tuh mngajar cara mane utk menambah tahap kesabaran .. hahakz !

sarah mohamad said...

@Mardhiyyah Ridzuan

itu lah. nak upload kemain lambat cam sipuuut !

sarah mohamad said...

@sophie

sabar je lah . teehee

sarah mohamad said...

@Zura

ohhh ! cilok tenet opis ni . :)

sarah mohamad said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

pilih unifi lah kak . baru okay sikit :)

sarah mohamad said...

@Ezay Hadry

maxis laju ke ? kan kena tambah volume tak ?

sarah mohamad said...

@apik pehe

ayat abg jijan i jee tuu :)

sarah mohamad said...

@deeya

haha. sabar le jugak. lama2 terminate :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting