Friday, March 11, 2011

tsunami di jepun teruk sangat, aku risau kawan aku dekat sana . huhu

sekarang dah jam 11:08 malam. dan aku baru tahu until now dalam 200 - 300 mayat telah di jumpai.

cuma aku tak tahu dekat mana kawasan kat jepun yang terjejas teruk.

aku ada kawan yang further study dekat sana. like bestfriend jugak. tiap2 kalu dia balik mesti we all jumpa, dan sekarang aku lost connection dengan dia.

tweet facebook ym semua aku dah tanya tapi no response . huhu . cuak jugak takut ada apa2 terjadi dekat dia.

dia kalau tak salah aku dekat universiti of tokyo.

doakan semoga kawan aku sorang ni tak ada apa2.

kalau tengok dekat all those pictures yang orang duk upload, video lagi agak teruk jugak lah earthquake kali ni. kalau tak salah aku dalam 8.9 skala ritcher kan .

tsunami pun dah melanda dekat jepun ni, bangunan yang kukuh pun runtuh . takut nyaa ...

sila LIKE kalau suka

3 pengomen:

Anonymous said...

hope dia tak ape2 dekat sana :)

Sesopie said...

Ti=okyo x kena Tsunami tapi earthquake teruk..ramai terhempap bumbung and everything.. Let's hope for the best

apdm said...

salam

ngeri tngok rumah dan bangunan bergerak mcm tu je.

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting