Friday, March 25, 2011

yeay! malam ni balik kampunng !

huahuahua

sila jeles semua . malam ni aku akan bertolak balik ke kampung pada jam .. errr belum tentu lagi lah. bergantung kepada driver aka budak classmate aku. hihi

aku sebenarnya dah beli tiket bus ke KB, bus budaya bertolak pada jam 9 malam ni. 

okay, aku citer la sikit macam mana kejadian aku dah beli tiket bus tapi kata nak balik dengan classmate aku nih. 

minggu lepas aku dah beli tike bus dah, sebab nanti kang tak ada tiket pulak kalau beli lambat lambat. tadi aku pergi kelas, dalam kelas aku rasanya aku dengan dia je lah orang kelantan.

aku saja je gurau dengan dia cakap nak tumpang dia balik kelantan sekali, alih2 dia cakap boleh sebab dia pun balik sorang. kira nak wat teman je lah kan.

fikir punya fikir, aku pun buat keputusan nak balik dengan dia je lah. dia balik dengan kereta, jadik cepat sampai kat kampung tuu. hihi

jadi, itu lah alkisahnya. malam ni dalam pukul  1 atau 2 pagi aku akan bertolak balik ke KB dari shah alam ni.

tak lupa, korang dioakan aku supaya selamat hendaknya ye.


muka happy nak balik kampung .
pinjam DOMO kawan jap. hihi


sila LIKE kalau suka

6 pengomen:

SofieyAzwa said...

Sukanya balik rumah!! Alaaa.rindu Ipoh lak

Zura said...

abis tue burnlah tiket tue...muke heppy je nk balik kg..

Redbloodsnow said...

EEE BESTTT. BALIK KPG EA. NK ITOTTT. ZIE NAN HADO KPG TAW. BANDARAYA KUCHING LAH KPG ZIE..HEHEHE

EH SORRY CAPS LOCK EK. TGH WAT AKAUN SAMBIL BW :P

mykhalis said...

seronoknya dapat balik kampung..amboiii..hehe

hottest entry di blog khalis :
Feel peminat bola sepak sluruh dunia

Video rakaman pemimpin parti pembangkang

alinac lover said...

smoga slamat smpai deh~

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sapa tak hepi balik kampung maknanya org tu xde kampung.. kekekeke

semoga menikmati perjalanan yg indah.. & selamat

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting