Friday, April 1, 2011

menetek je kerja engkau ye!

jangan fikir yang bukan bukan

bukan menetek seperti yang korang tengah imagine kan tuu, nampak sangat korang berotak biru ??? hihihi

hihi .. ni kucing aku tengah menetek dengan mak nya lah

yang kaler coklat tu namanya meoww, yang kaler putih tu anaknya nama snow. snow sangat lah manja. sekarang kalau nak tidur, dia nak tidur atas katil. demand betul.














sampai tertidur duk menetek dengan maknya tuu.


sila LIKE kalau suka

3 pengomen:

Taufan Bin Ribut said...

nak yang kaler putih tu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miss Tira said...

Alalalala, comelnya. Tu kucing siam ke? Macam kucing siam je.

Anonymous said...

cepat besau nnty ank dia tu...sihat bf je kejenya

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting