Friday, May 27, 2011

walaupun dah rasa banyak shawl, tudung bagai tapi tetap rasa nak beli lagi!

Assalamualaikum!



orang perempuan ni macam2 karenah. betul tak? contohnya tudung dan baju. tapi aku amik contoh tudung lah yang paling senang. perempuan ni nak keluar, dah siap2 mandi semua .. dah pakai benda2 kecik tuu .. dah mekap2 bagai semua .. sebagai perempuan solehah mesti lah memakai tudung. 



perempuan ni pun mencari lah tudung, hajatnya nak pakai shawl. tapi duk tenung kat hanger tudung tuu. fikir punya fikir mesti orang perempuan ni akan fikir gini, "eh, nak pakai tudung mana ni".  tipikal lah tuu kan. walaupun dah banyak giler tudung atau shawl .. tapi tetap tak tahu nak pakai yg mana. baju pun macam tuu. walaupun dah penuh 1 almari dengan pelbagai baju, time nak pakai tuu fikir punya fikir nak pakai baju mana.



pastu mula lah rasa, macam dah lama tak beli baju. macam dah lama tak beli tudung. padahal tiap2 minggu keluar, tiap2 minggu tu jugak la ada sehelai baju. ala .. jangan nak tipu lah. kalau keluar tuu, mesti ada barang yang dah beli untuk di bawak balik kan kan. hehehe




*yang sebelah kiri tuu roommate aku yang punya. aku punya syikit je. hiks 



ps : nak pergi masjid jamek. rasa macam dah lama tak beli shawl yg baru. nak pergi kelas dah boring lah pakai shawl yg sama jek.



sila LIKE kalau suka

14 pengomen:

SofieyAzwa said...

Leh bukak kedai dah nie.hehehe

NURUL AINI NORAZMAN said...

biasa la tuh kan kalau dah namanya perempuan,. aini pun bnyk bazir duit beli baju n shawl je,.HAHAHA

cik azeya said...

banyaknye. *jeles sebab tak reti pakai shawl.

hahaha.

Bulan said...

bulan punye 3 line je.xpenuh hanger pn lagi.tue pn da byk bg org or buat sales pre-loved.ehee

si tuan putri kiUt said...

hehehehe mau tercabott paku dinding ni nt...

asal g pasar malam jek sambar selai... asal g kl jek sambar 2 lai...pompuan2...

♥ SWEETSYAZA ♥ said...

peh aiii samalah kitaaaa..... mesti nak beli lagi kan...biar penuhhh baru puas. bila da tanak pakai time tu barulah terpikir nak bg sapa..ngohoho

Lieyda said...

haha memang pun.suka je beli baju n tdung n shawl wlupn jrg pkai shawl.huhu

Cik Ezy said...

hahakk..
cam kene kat cik ezy je..
sllu kalo nk kuar lame nk pk nk pkai baju ape..
ssh betol nk plih baju..
shawl pon..
hahakk

icha katariss said...

shawl skang banyak yang cantik-cantik..
p/s: akak, kalau xpakai tudung solehah x? haha! sedih je:(

azreeyah awg azli said...

sama la dgn sy...
byk sgt da shawl...
tp rasa mcm x ckup2 je lg...
haha...

apik pehe said...

mak aih banyaknyer...
bak mai satu..apik nk hadiahkan kt makwe..hehehe

アヌム ちゃん said...

kalau dah suka..dah banyak pun rasa tak ckup lagi..hik2 :P

Zura said...

nk kirim beli tudung..hehe

Redbloodsnow said...

meh lanting kat akak sehelai...hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting