Friday, May 27, 2011

ish budak ni. apehal hah kau coooooomel giler!

Assalamualaikum.


hari tuu, aku ada pergi mid dengan tawan2 aku. biasa lah, hari minggu nak kemana lagi.jenjalah jelah. hiks. masa duk asyik bergambar depan kapal Pirates of Caribbean tuu. ada budak dengan abang dia. abang dia biasa je. tapi adik dia coooooomel giler. bapaknya suh pose gitu, dia buat. suh pose gni, dia buat. oloh2... comel giler. pandai posing pulak. pakai skirt coooomel. coooomel coooomel sangat! gaya dia tuu yang menampakan yang dia lagi cooomel. haha .. terlebih2 pulak aku ni. 





ps : aci tak kalau aku pergi tanya, dik oh dik .. ada pak sedara tak? hahaha


sila LIKE kalau suka

5 pengomen:

Cik Ezy said...

comel!
nak je cubit2 pipi die..

SofieyAzwa said...

Kiutnya adik nie! Sukeeeeeeeeeeee

Miss Tira said...

Aci aci buka pintu. Hik hik. Comelnya budak tu tapi pertanyaan itu sangat tak relevan. Hahahaha. Amboi, macam ambil kesempatan diatas kecomelan budak tu je. Hik hik :p

Redbloodsnow said...

a'ah kan...comel nah. pandai lak tu berposing. geram! hehe

icha katariss said...

hakhakhak! pak sedara nak buat ape haaaaaaaaaaaaaa...:)
jeng jengjeng!

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting