Thursday, June 23, 2011

blogger.com tak boleh nak upload pics!!

Assalamualaikum!




hati aku tengah kepanasan ni. panaaas panaaaas panaaaas! sebab apa ...? sebab blogspot tak boleh upload pics. dekat sahabat blogger yang duk pung pang pung pang pasal pics tak boleh upload.



aku rilek je masa tuu sebab tak terasa nak hapdet kan, dalam setengah jam pastu idea datang soo harus lah nak menghapdet .. tulis tulis kemain tiba lah saatnya *skema tetiba nak upload pics. nak upload boleh, tapi nak select tuu tak boleh. time ni lah baru aku terasa kepanasan nih!



angin jugaaak ni pasal tak boleh nak letak pics dekat post. nanti cacatlah entry aku kalau takde gambar aku yang cute ni. *muntah muntah muntah  hehehe



diorang cakap just copy and paste je tapi aku try tak dapat pun. jadi aku pun berputus asaa. esok jelah aku hapdet yang entry bergambar okeh!


anyway, selamat reading2 semua my darlingssss :D


sila LIKE kalau suka

6 pengomen:

Mama Gee said...

blogger lately mcm2 hal...
dia tgh 'demam' kot...hik2

MIMIE AIZA said...

hah?? yea ke?? bahaya dah ni

Asfan Ash said...

bole je?

ezy.fia said...

sabo jela..

Nazifa M.Zali said...

xleh la nk upload gambo lg :)

Zie Madini said...

oh yeke sarah. akak nyer boleh je..hehehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting