Sunday, July 24, 2011

hari ni nak mandi sungai

Assalamualaikum!


aku tahu macam dah 2 3 hari dah aku tak ber-update kan.

pastu aku tak blogwalking dan jejak korang kembali kan.

waduhhh waduhhh .. *tetiba cakap style hendon* aku busy sekarang.

time hari minggu pun still busy entah pape :D




aku mintak maaf, nanti aku akan update dan akan jejak korang kembali okay.



ps: malaysia kalah di tangan singapore. tapi malaysia tetap terbaik sebab mutu perkembangan bola sepaknegara telah meningkat naik. syabas kepada semua pemain.




oloh oloh .. chubby nya aku :D



eh sebenarnya, aku nak cakap .. hari ni aku nak pergi ke waterfall kat rawang. kat sini aku tak pernah g lagi. bebudak laki yang anjurkan, kami yang perempuan ni ikut je laaaaaah hehe 



buat bbq sikit, makan2 sikit mandi2 .. pastu balik!


LIKE IT?

8 pengomen:

アヌム ちゃん said...

bestnyaa g mndi sungai..take care ye! :)

アヌム ちゃん said...

eh jap..bukan sungai la..air terjun kan..heeee

enyheartsdiamond said...

saya bangga dengan harimau kita! bukan macam singa, main import2 ;))

apik pehe said...

apik nak ikot gak laaa

SofieyAzwa said...

Kita pun dah jarang blogwalking!

bunbun said...

nak itooooooooooooooooottt :P

[sutera kasih] said...

hati2 ye dear..nk ikut, blh?hehe

saya bukan tomato said...

best nyeeeeeeeeeeeeeeeeee sarahhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!! ><

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting