Wednesday, October 19, 2011

hari ni bad mood :(

Assalamualaikum!


tadi aku pergi jumpa dengan government's staff ... pastu aku kira di layan kasar.

detail kasar nya tak payah cerita la ye dok .. nanti kira mengaibkan pulak.

tadi ada aku duk pung pang dalam twitter jugok, kira macam sesi luahan perasaan lah ye :D hehehehe

cuma aku nak cakap .. kira peringatan untuk diri aku sendiri jugak la ..

tak kira lah kita ni siapa pung .. dah namanya berurusan dengan orang luar/pelanggan .. pleaseeee lah .. jaga sket adab berkomunikasi dengan orang ramai.

takkan nak tunggu orang luar/pelanggan yang ada kuasa baru nak layan dengan elok2 khennn ..

ehemmm .. walhal sekalipun dia adalah cleaner atau pengutip sampah sekalipun dia tetap manusia dan mempunyai perasaan, jadi sila layan atau cakap molek2.

jenis aku bukan suka nak hu ha sana hu ha sini, aku senyap jek .. tapi bagi aku semua ni karma.

kalau kita berbuat baik dekat orang lain, nescaya .. orang lain pun akan berbuat baik dekat kita. same goes to kalau kita buat jahat, nanti someday nanti orang lain aku buat jahat kat kita. cuma ye lahhh .. ada jugak rasa terkilan kan.


iklan satt T_____T


2 pengomen:

♥ Nana BamBam ♥ said...

percakapan kita mencerminkan diri kan..kalau baik, orang layan baik..kalau jahat orang balas la jahat..

Zulfahmi said...

Ni memang benda biasa... tak tahu la apa yang tak kena dengan mereka...

Kita sebagai pelanggan pun ada hak untuk komplen tapi bila komplen, berubah la sekejap... pastu ada lagi...

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting