Tuesday, October 25, 2011

Ketam Masak Lomak :)

Assalamualaikum!

hari tu masa dekat kampung .. mak aku ada buat masak lemak ketam ..

dah la aku macam lamaaaaaa gilerrrrrr tak makan ketam .. T________T







tangan sape lah ni hehehehehe





memang puas hati betul dapat makan ketam ni! sedappppppppppp!!!!!

kata kawan2 dekat rumah aku ni, mak2 diorang kalau masak ketam .. diorang buangkan apa eh kita nak panggil .. erk .. macam penutup ketam tuu .. hehehe kira diornag bukak lah ketam tuu senang citer hehe

pastu diorang kerat dua .. senang masak katanya.. macam mak aku masak .. terus je masak sekor sekor dalam tuu ..

tapi cara mak aku masak lain .. maybe lain orang lain negeri lain cara masaknya :D

6 pengomen:

azam said...

sodapnye.....

kotam ni....goreng pun sodap

Lyaa Suriany said...

sedap nya
tapi lya xreti sangat mkn ketam

cik adda said...

mmg pon.lain negeri lain cara masakan.
mak adda pon masak mcm mak sarah la.

sarah mohamad said...

@azam

memang sedappppp hehehe sampai terbawak2 ke mimpi *ini lebih!* hehehe

sarah mohamad said...

@lyaa

makan ketam lah senang, just ketuk2 hisap2 pastu colek2 sket hehehe sedappp :D

sarah mohamad said...

@cik adda

ah2 kan .. sebab kita senegeri hehehehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting