Sunday, October 16, 2011

semalaman di ICITY SHAH ALAM

Assalamualaikum!


hari tu kengkawan aku datang dari kajang semata2 nak pergi ke Icity, dah alang dekat shah alam ni .. diorang ajak aku pergi sekali :)


aku walaupun siang nya dah pergi ke Sunway Pyramid .. memang letih giler kot .. tapi dah kawan2 ajak tetap aku pergiiii!


masa aku nak masuk ke Icity tuh .. wahhhhh kemain panjang bebenor kereta tengah beratur nak masuk .. padahal kami pergi dah kira lewat dah .. around nak masuk jam 10.30 malam dah


dah masuk tuu .. kena park kereta dekat parking yg jauh giler .. dekat bawah tu hah ... terpaksa park sana jugak, nak park tepi2 jalan takut kena tunda pulak hehehehe *baik jalan lebih sket, kang kena tunda tak pasal2 kena balik jalan kaki* muahahaha



gambar pemandangan di ICITY, aku memang bawak dslr aku .. tapi malas nak keluarkan .. asyik pegang jek. hujan kooooo! nanti tak pasal2 rosak T___T


masa duk jengjalan tu nak amik gambar bagai kan, tetiba hujan turun dengan lebat nyaaaaaa ...


masa tu semua orang berlari lari anak nak cari tempat berteduh .. aku rilek je sebab memang dalam bag aku dah sediakan payung ngeh ngeh ngeh ...



banyak jugak yang aku amik gambar tapi semuanya menampakkan perut buncit akuuuu. malas ah nak tunjuk. *shegannnn* *HAHAHAHA*


balik rumah dekat jam 2 pagi .. sebab lepak kedai makan berbual2 dulu *ekceli lebih kepada bergossip* hehehe .. memang letih tapi enjoysssss :D

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting