Saturday, October 15, 2011

Beg Mekap LEOPARD

Assalamualaikum!


huhuhu .. time aku cuti hari tu .. memang almost 24 jam aku free *tu punggg kalau tak keluar la*

jadik masa yang free tu aku habiskan dengan update update update dan terus update hehehe .. time tu traffik naik jugak la ..

pastu ni dah start kelas khenn ... masa nak update tu takde sangat .. day by day .. traffik menurun ..

sekarang aku tengah usaha nak konsisten update :D








beg leopard ni memang mudahhhh, selalu aku letak dlm kotak je barang2 mekap aku. dangg ada beg ni, aku letak je smeua barnag mekap aku dalam bag ni.


senang .. kalau nak bawak ke mana2 pung senang .. sekali harung je .. hahaha

isi dalam bag ni malas ah nak tunjuk .. kesnya bersepah2 .. kan dah kemas2, bersepah balik ..tu yang aku jadik malas nak mengemas :D

3 pengomen:

Unknown said...

hehe beg mekap! kalau kita kemas mcmner pon msti bersepah balik kan yunk!

ishiko said...

perghhh.. kelass beg mekap dya...

*hehe.. lama xsinggah

N'Craft said...

beg mekap? sy guna letak watercolor. hihi. mekap2 sy letak ats meja je. kalau nak kuar just bwk eyeliner pencil, pencuci mekap and bedak je. siap! hihi

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting