Sunday, October 30, 2011

TAHNIAH BUAT NEGERI SEMBILAN MEMENANGI PIALA MALAYSIA 2011!

Assalamualaikum!

*antara Negeri Sembilan dan Terengganu* 

apa2 pungggg aku nak ucapkan tahniah kepada pasukan Negeri Sembilan kerana memenangi Piala Malaysia 2011!



 walaupun aku tak sempat nak tengok keseluruhan ini .. *sempat jugak tengok, tapi sikit2 jek* tapi masa last tuu aku sempat tengok!

perlawanan yang sengit! kedua2 pasukan aku rasa dah buat yang terbaik kan. tapi biasa lah, adat bertanding mesti ada yang menang ada yang kalah hehehe 

kepada Terengganu, lain kali cuba lagi ok *ayat memujuk* hehehe

so .. kepada yang pergi ke stadium tuu .. aku harap2 esok tak keluar lah dekat paper ada gaduh ke, ada pecah cermin kereta ke, ada kena pukul ke apa2 je lah .. 

terima kasih sudi baca yaw!

3 pengomen:

Ezy Chiaki said...

dh ade berita psl penyokong n9 kene pukul..
die carik psl sgt pegi bakar bendera ganu.. krng ajar btol.. mmg ptot pon kene belasah..
huhu

♛ Azie Azra ♛ said...

hari ni baca da ade kes penyokong kna belasah. aduhai

tiefazatie said...

aah..ada gak baca psl penyokong n9 kena belasah tue..sape suh cri psl bako bendera ganu kan..diam2 sudah la..kot ye pun suka sgt..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting