Saturday, October 29, 2011

Review Sophie Monk Deep Moisture Lifting Mask

Assalamualaikum!

hari tu masa cuti Deepavali aku pergi ke IOI Mall, masuk dekat Watson *ingatkan sale, ngupanya tak! hampeh!* hehehehe

aku inagtkan nak beli mekap stuff, nak try beli lipstick dari Revlon .. alih2 benda lain pulak yang dibeli :D

anyway, aku memang suka lipstick dari Revlon sebab hurmm .. rasanya okay kot dengan aku. so far memang lipstick dari Revlon jek yang kena dengan jiwa aku. *konon-kononnya lah!*

okay .. benda yang aku beli adalah mask! selalunya aku pakai yang Garnier punya. Garnier Pure Self-Heating Mask. yang ni superb! *kesesuaian dgn kulit aku lah* nanti aku akan buat review pasal ni okay sygsssss :D


*gambar from google*


so .. aku rasa nak ubah selera. aku beli lah mask yang jenis lain. ni aku amik secara random lah yek. tengok2 kejap, terus amik dan bayar hehehehe

ni mask yang aku beli.


*nikon menyibuk T___T*

Sophie Monk Deep Moisture Lifting Mask - 23ml
Moisturising, Firming, Nourishing, Increase elasticity

okay pasal mask ni.

  • mask ni ada penyangkut. ok. bukan penyangkut macam hanger ke apa eh .. tapi penyangkut kat telinga. so far aku rasa, erk .. macam ni baru first time jumpa mask yang ada hook tuu hehehe
  • mask ni masa baru2 bukak, agak berair sikit lah T__T 
  • maybe aku rasa, mask ni tak sesuai kot dengan kulit aku. lepas dah kering tuu kan, kulit muka aku macam oily sket. untuk kulit muka aku je lah kot. orang lain tak tahu lah ^^
  • ada bau wangi. wangi macam mana tu aku tak tahu nak cakap. bau bestt! bau yang lembut2 gituuu
  • harga nya tak mahal. tak lebih dari rm6 kot. harga sebenar aku lupa tapi confirm tak melebihi rm6. ni aku beli dekat watson ok. harga dekat tempat lain tak tahu
  • aku rasa mask ni sesuai untuk sesapa yang mukanya jenis kering. aku jenis oily ^_^


ni dari blog >>> SINI!

macam ni lah rupa mask ni dari belah tepi. ada penyangkut and kena sangkut dekat telinga. yang dekat bawah dagu punggg kena sangkut jugak.

memang tegang lah mask tuu pegang. pastu nanti dah kering, dekat bahagian yang kena sangkut tu akan berair hehehehe ^^



*gambar terpaksa di hitamkan memandangkan tak pakai tudung hehehehe*




*kawan aku cakap macam muka citer hallowman tuu. HAHAHA!*



*like this huh!* HAHAHA




terima kasih sudi baca yaw!

2 pengomen:

whitecappuccino said...

Bila pakai mask ni jangan duk dalam gelap nanti tak pasal2 terserempak dengan orang..dorang lari! :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

huhu..gmba last tuh..hallowman..ngeri :P

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting