Saturday, October 29, 2011

30 lagi ke 1000!!!!!


Assalamualaikum!


wohhhaaaa .. tak sangka aku blog aku yang hentah hapa2 ni punggg dah ada followers ke 970 *for now lah* maybe akan meningkat lagik *perasann!* HAHAHA

aku mula berblogging pada tahun 2008. aku ingat lagik masa tu aku kena buat final year project dekat adtec shah alam. biasa lah aku masa tuu awal2 masa tu mana nak study ke apa ke .. 

masa tu lah aku belajar blogging. hahaha .. orang lain sibuk nak buat fyp aku boleh rilek selamba jek hari2 main facebook, hari2 update blog!

dah last2 minute baru ingat ehh ... ada lagik sebulan lah nak kena present fyp. masa tu lah baru kalut2 nak buat. *kenangan semalam*

dalam2 keadaan kalut macam tu punggg, alhamdulillah .. fyp aku berjaya disiapkan dengan jayanya :D syukurrr sangat2 .. 

dari tahun 2008 hingga sekarang ni aku punggg bukan nya bebetul2 blogging. masa tu biasa lah ikut mood. kalau rajin update, kalau malas idok lerr .. sebab masa tu pung bukan nya ada yang baca punggg LOL!

sekarang .. aku try stabilkan traffik. update at least kalau malas sekalipunggg sehari sekali mesti ada. rajin amik gambar sana sini. sampaikan boifreng selalu cakap *nak letak dalam blog lettew* HAHA!

tapi nasib dia amik je dengan muka blur dia tuu .. 

so .. disini *ayat skema dowh!* aku or should panggil kata diri saya HAHAHA ingin mengucapkan terima kasih kepada yang sudi follow Sarah Mohamad ini.





lagik 30 orang untuk mencapai 1000 followers!

*maybe ada orang kata, alah baru 1k nak kecoh2. aku dah beriban, tak kecoh pungg. well ... jawapan aku .. itu ko punya blog lah. aku punya 970 pungg aku dah bersyukur sesangat!

**entry ni di buat untuk mengatakan tanda terima kasih kepada followers aku. thank you kakak, abang, adik2, pakcik, makcik .. kaum kerabat *eh, ada ke?* semua lahhhhhh! =P


terima kasih sudi baca yaw!

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting