Wednesday, November 9, 2011

back to normal life :D

Assalamualaikum!


hohoho ... kembali bersiaran seperti biasa.

traffik aku memang menjunam terus masuk dalam longkang. sedoh kot :(

tapi dah memang salah aku tak bw dengan tak update blog. hehehhe tak sempat!

hari ni kalau free aku nak blogwalking, rasa macam dah ketinggalan apa dah. rasa macam tak tahu apa2 pung pasal keadaan semasa sekarang ni.

tadi, bukak je nuffnang ... terkejut weh! walaupung traffik menjunam dalam longkang, ada jugak BE yang melekat. 1 je punggg iaitu GAP KIDSCASTING CALL 2011. aku harap2 BE ni melekat lama lah yek hohohoh

*walaupun entry sepatutnya wordless wednesday, tapi hahaha .. ada aku kesahhh*

*aku belum lagik transfer gambar :( .... tak sempat asyik busy2 je memanjangggg*


terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

nazirah said...

eh eh sama la kte traffic menjunam sob sob blog brswg.. bz je mmnjg huhu chaiyok2 sesame ek hee ;)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting