Sunday, December 18, 2011

Blog Hanya Dari Mata Mini Give-Away :TQ Followers!

Assalamualaikum!

Kali ni aku nak join mini giveaway ni. Aku join ni memandangkan hadiahnyaaa adalah sesuatu yang aku suka. HEHEHE Apakah ittewww? Ittew *nak kena lempang* adalahhh beg Leopard-Printed casing baggggg!

oHHH aku memang penggemar leopard sebenarnyaaa! Aku dah ada satu mekap case leopard printed jugakkk.

Tapi kalau dapat  Hair & Body Care dari La Saurce Seriesssss punggg besttttt tahu takkk! HEHEH


*JOIN, KLIK GAMBAR*

AKU ARAHKAN KORANG SEMUA PAKAT JOIN SAMA2 DENGAN AKU! 

Syarat-syaratnya mudah

1. Buat entry tajuk "Blog Hanya Dari Mata Mini Give-Away :TQ Followers!" & link ke blog HDM
2. Follow blog HDM & letakkan gambar hadiah seksi tu.
3. Tag 2 orang blogger lain yang hot, sexy dan baik serta 'paksa' dia join G.A ni. *kehkehkeh
4. Tinggalkan URL di komen entry ini
5. Doa banyak-banyak, nama anda ada ONG! 

Tarikh tutup : 31 Disember 2011 (Sabtu) , Jam 12.30 tengah malam
Penentuan Pemenang : Tangan bertuah aku *sebab Random.Org selalu tak sayang aku. Jadi tak mau guna!*
Aku copy and paste je yekk. Malas nak taip T__T!

Aku nak tag : Cik Pulau and Apik Pehe :D
 
terima kasih sudi baca yaw!

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting