Wednesday, December 7, 2011

Happy Birthday untuk adik bongsu aku :D




Beberapa hari yang lepas iaitu 29/11/2011 adalah hari kelahiran adik  bongsu aku yang ke 14 tahun. HEHEHE


Aku sebagai kakak sulung ingin mengwish *ayat sendiri* adik aku HAPPY BIRTHDAY!! Semoga menjadi anak yang soleh dan menjadi kebanggaan keluarga memandangkan dalam adik beradik aku hanya dia sorang je lelaki.



 Aku tak pasti family aku celebrate ke tak, tapi rasanya celebrate kot sebab setiap tahun kalau birthday anak-anak ni mak dengan abah aku tak pernah pulak tak celebrate. :D Rasanya tahun ni je kot aku tak dapat nak balik masa birthday adik aku. Tahun lepas birthday adik aku, family aku buat bbq surprise untuk dia. HEHEHE Ada la buat makan makan sikit, ajak saudara mara and kengkawan. Ada ayam bakar, spagetti, bihun bla bla bla ......


Tahun ni tak pasti pulak, sekadar makan makan je kot dekat KGCC di Kota Bharu. Tempat makan feveret family aku kalau keluar makan. 



Kek birthday tahun lepas T__T. Bulat memandangkan dia memang bulaaaaat HEHEHE


Tahun ni tak tahu lagi, aku punggg tak dapat balik nak celebrate dengan adik and family aku. Sangat sedih and sadis jugak aku takde time ni.



Adik aku ok memang hantu game. Campak la kat mana mana pungg, as long ada games dia boleh survive. HEHEHE  Ipad abah aku pungggg dah jadik hak milik kekal adik aku =P. Ni tengah gigih melawan main angry birds.



Aku dengan adik bongsu aku. Semua gambar di edit dengan teknik lomo dalam Picnik.

terima kasih sudi baca yaw!

6 pengomen:

Unknown said...

selamat hari lahir dik

CintaZulaikha said...

hepy besday yer dik..

enyheartsdiamond said...

happy birthday adik sarah! semoga panjang umur dan murah rezeki :D

Outbound Malang said...

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

Taty Hasbi said...

Salam....suda follow blog awak..tgk link dr blog CCI td..hehe...jom follow blk ye...

http://tatyhasbi.blogspot.com

tq!!

Unknown said...

hoho..hepi besday adikk hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting