Sunday, December 4, 2011

Hari-hari kena pakai stokin.



#FactsAboutMe

Aku akan pakai stoking dalam rumah .. kalau aku sejuk. Hehehehe feeling feeling duk dekat negara omputih nunnnn. Padahal Malaysia jek. 


Kalau aku tak pakai stoking, dan malam tersebut sejuk melampau .. harus lah malam itu jugak kaki aku akan kejang kejang. Dan kalau kejang, harus aku sakit sehingga ke pagi.


Dekat rumah pungg sama, cuma jarang jek pakai kecuali masa nak tido. Sebab kalau nak tido, adik adik aku suka ada aircond. Yesss, memang kami 4 beradik tido satu bilik. Walapun masing masing ada bilik sendiri tapi tetap jugak nak tido dalam bilik aku. Coi! Sekarang je adik aku nombor 3 dengan nombor 4 dah tido dalam bilik masing masing.


Dan aku memang tak tahan dengan aircond, selalunya sebelum subuh lagi aku akan tutup aircond dan pasang kipas. Kaki aku tak tahan sejuk.


Disebabkan itu, boifreng beli lah stoking panjang seperti dalam gambar dekat aku. Huahuahua ... bebudak rumah aku kata aku pakai stoking main bola. Hehehe ... stoking tuu memang best sebab tutup sehingga ke lutut. Aku beli dekat Momoe JJ Bukit Raja. 10 hengggeeeett sajoooo! 


terima kasih sudi baca yaw!

9 pengomen:

CintaZulaikha said...

cantek stokin..huhu

Ezy Chiaki said...

hahakk..
comel nye stokin..
dulu mase duk hostel tiap2 malam pkai stokin..

Syazwani Mazlan said...

stokin bau kedai!! kehkhekhe

Cik Pulau said...

macam baby2 pulak pakai stoking... lalalal~

r-5 said...

hahaha kiut ape pakai stoking tu.. hehehe.. btw boifreng anda sangat baik hati and prihatin.. :)

Anonymous said...

Ana pengomen urutan ke-5, salam kenal.

Karim Wafi said...

Ana pengomen urutan ke-5 :D, salam kenal.

♕ Mr.IX ♂ said...

sy pn slalu jer sejuk kaki klu dlm aircond..tp x kritikal..

.::: Princess MOMOY :::. said...

momoy pun pakai stokin time tido
tapi bukan jenis sampai ke lutut la
yang comel2 dan kiut2
lepas sapu lotion pakai stokin untuk 'lock' lembapan.
itu la tujuan sebenar stoking time tido =)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting