Tuesday, December 13, 2011

Sepetang di IOI MALL





Gambar adalah banyak. =P Sila tadah mata anda untuk melihat entry ini sepenuhnya.




Sebelum bergerak ke IOI MALL, wajib *wajib okay!* bergambar dulu =P
 

Kami bertiga. Sebenarnya berlima, tapi 2 dekat depan. Pakwe FarahDiba yang bawak ke IOI MALL ni hehehe

Lunch KFC


Sebelum makan punggg, wajib bergambar dulu 
 

 

Aku yang paling tinggi

 Teknik bergambar yang-entah-apa-apa :D
Nampak tak nampak tak?
HEHEHE

Tekun menelaah pelajaran?

 Kunungggg kunungggg ayus kot? 
 

Dah dah jom balik =P



terima kasih sudi baca yaw!

9 pengomen:

azam said...

:) nice...dah lama xgi sana

apik pehe said...

hehe..apik tak kenal lagi mane IOI tu

Atiqah Wadiah said...

camwhore ek?samalah kita ^^

cik ika said...

amboi..njoy sakan.hee~~

J.Syazwana said...

dah la tengah lapar.
nampak kepci pulak.
wuwuuuu :(

Rtp Farra Arisha said...

yihuuu :D it's a camwhore time..hehehe.

zOeY zAu YaH said...

cantiklah gambar =)

tomatokering :) said...

perempuan memang pantang dengan kamera kan.hik

ainol akasyah said...

tak pernah jejak kaki lagi kat ioi mall tu..ape yg best kat sane tu ek?

Kenapa perlu buang bayi tu? Kenapa? Apa alasannya?

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting