Monday, January 9, 2012

Edisi Makan - Makan di Nasi Ulam Cikgu.

Assalamualaikum!

Wehhooo .. aku dekat rumah ni hari hari jek edisi makan - makan ni kan. HEHEH Dah takde kerja lain dahh selain dari makan - makan dan menggemukkan badan yang dah sedia gemuk innewwww!

Kali ni aku dengan adik adik sajooo. Mok dengan abah aku pergi kerja. So, aku malas nak masak dekat rumah, adik aku suraya ajak makan dekat Nasi Ulam Cikgu.

Kalau korang datang kelantan, tempat makan ini adalah wajib ok datang! Kalau tanya orang kelantan, mana kedai Nasi Ulam Cikgu, aku rasa semua orang pungg kenal kot =P

Sedapp dan murah. Memang makanan ulam ulaman jek. Menu dia memang hari hari ituu jek. Dihidangkan secara buffet. Amik la banyak mana korang nak dan korang banyak mana korang mampu makan.

Kalau nak datang, aku cadangkan datang awal sikit. Kalau datang lambat, jawabnya takde tempat duduk lahh korang.
 

#1

Adik aku adalah hantu ikan keli. Besar wehhh ikan ni. Aku tak makan ikan keli. HEHEHE

#2

Budu + tempoyak itu yang tak menahannn. Slurpppppp!!!

 #3

ME ME ME =P

 #4

Ikan keli yang super ohsem

 #5

Adik aku. Baru lepas daftar sekolah dan terus datang ke sini. So tak berapa nak ada mood skettttt :D

 #6

Ikan keli harusss lah 2. 1 lagi untuk makan sebagai lauk, 1 lagi untuk adik aku ratah. Selanya memang macam tu =P HEHEHE

Amik ulaman skett, ada kacang botol, salad, petai daun apa kebenda tah namanya. 

 #7

Total semua makanan yang aku amik + tempoyak dan budu ada tambah sekali lagi semuanya RM29 SAHAJA!

Memang berbaloi. Dan sangat sedap.  Jemput makan semoranggg =P


terima kasih sudi baca yaw!

8 pengomen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..sarah kurang mkn lauk ye?klu akak siyes tak cukup lauk tu..ehehe. keli tu besarnyer, tak liat ke bujang tu mkn.akak mkn keli kecik2 je..hik3.keli sedap di ratah, tak cukup klu mkn ngan nasi..

butterfly said...

ikan keli!!

sedapnyeee...
nasib baik baru lepas lunch.. so, xde lah terliur sgt...

Cik Sara said...

suka ikan keli! Wah..murahlah..bleh makan reramai.. lagi simple lagi menarik.. kalau dapat pula tempoyak n budu, lagilah..

baby boo said...

salam..blog akak dh mcam jalan2 cari makan..sedapp... terliur dh rasa

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

bestnye~ maera tak penah pegi lagi.tak berpeluang.lalu depan aje haritu.huhu~

|| NaFiRaa || said...

suka jugak makan ikan keli..

bestnye.. makan ulam2 cicah budu.. mabeles!!

hanaahmad said...

telan air liur tengok ikan keli yang besar tu. mesti garing! sedap.

nick dot anis said...

makan kat mn ni sarah??

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting