Monday, January 9, 2012

Beranak lagi.

Assalamualaikum!


Kucing aku ni haaa .. suka tah beranak pinak. Selalu jek family aku terpaksa bagi dekat orang lain anak anak dia tuu.  



Hari tu si putih tu dah bagi dekat orang. Nasibb si putih tu comel giloss, anak - anak si putih pungg comel. Kelabu and putih. Memang geram je tengok. Tapi sebab dah tak sanggup nak jaga, dan takde masa nak menguruskan kucing - kucing ni semua ... ehem kena bagi dekat orang lahhh.


 #1


 #2


Si putih yang dah bagi dekat orang tu adalah anak kepada kucing aku dekat atas ni. Yang tak tahan nya, bapak anak si putih adalah bapak yang sama kepada anak - anak tiri mak dia lahh.



Nak di kategorikan sebagai apa tah anak - anak si putih tu. HAHAHA. Nak kata cucu anak bapak dia, ishhh apesal aku duk pikir - pikir pasal anak - anak kucing ni. Buat pening kepala aku sajooo. HEHEHE



Kucing dekat atas ni pungg bakal di bagi kepada orang, ni kecik tak pe lah lagi.  Apa - apa pun aku harap tuan baru kucing kucing ni dapat jaga kucing ni dengan sebaiknya. Aku walaupun bukan penggemar kucing, pelihara ni pungg sebab adik adik suka kucing tapi tetap benci kepada sesapa yang buat aniaya dekat binatang. Walhal anjing sekali punn, dia adalah tetap binatang ciptaan Allah SWT.



terima kasih sudi baca yaw!

9 pengomen:

ieda said...

hahhaha yg penting akak geli ngan kucing , kalau ada memang kami x bagi masuk rumah .. cukup sekadar duk luar huhh

~Nana BamBam~ said...

uii..comeyyy :)

maCy said...

patut bukak pet centre da sarah. hihi

whitecappuccino said...

kucing kalau dah sekali beranak akan beranak la kerja dia..hehe..comel jer ..suka kucing dan hati memang belas kalau tengok kucing..

Sharinginfoz said...

memang comel betul

nur anis said...

bela kucing ni best..tapi kalau dah beranak pinak, aduhhh..tak larat nak jaga..huhu

|| NaFiRaa || said...

4 ekor!! meriah jugak anak2 dia.. akak x berani nak bela kuceng walaupon akak penggemar kuceng.. takut kuceng tuh kekurangan kasih sayang.. muehehehe

J.Syazwana said...

samalah. ari tuh balik ade kucen baru beranak lagi. hihi.

dulu ade adik bongsu boleh la jage. ni dia dah masuk asrama tataw sape pulak nak jage. hihi

fae jamal said...

comeyl anak2 kucing tuh! meh post kat fae sekor..hihi;P

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting