Monday, February 27, 2012

Makan nasi kukus di D'Selera Timur Uptown (Nasi Kukus Special Ayam Goreng)

Assalamualaikum!


Kali ni aku makan - makan dekat dalam Uptown Shah Alam.
5 minit jekk dari rumah aku, dekat sangatttttt heheheh


 Belah kiri : boifreng
Belahh kanan : aku


hehehehehe aku punya lagi besar dari boifrenggg =P
sebenarnya aku tak expect air kelapa sebesarrr ni, aku ingatkan dalam gelas biasa jekk


pastu masa dia hantarrrr gilerrr kau, besarrr gilerr macam mana aku nak habis kannn
kalau aku tahu air kelapa besar ni elok je aku share minum berdua

tapi kan dah order jugak air tuu, so terpaksa lahh aku habis kan.. *terpaksa*

air kelapa ni kurengg sedap, memang tak sedap lahh.
air kelapa dah tua, pastu isi dia ada la dalam 2 kepingg.
not worth ittt!

air kelapa ni diorang order asing dekat kedai lain, masa dia hantar tu kena bayar terus rm 5 henggetttt

kualiti gambar tak memberangsangkan ^^

snap guna bb sajooo hehehhe

sebelum makanan sampai harus lahh camwhore duluuu 



 aku punyaaa

*gulp gulp*

masa menaip ni pun aku dah telan air liurrr nihh
sedappp
kuah dia rasa manisss maniss pedasss
aku tak tahu lah korang rasa macam mana, tapii aku suka manis pedass ginii
sedapppppp!

orangg kelantan kan suka manis manisss, sebab tuu orang kelantan semua maniss manisss *wahh statement*

hehehehheehe



boifreng punya

harusss la nasi duaaaa
satu je mana cukupppp =P


terima kasih sudi baca yaw!

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting