Saturday, March 24, 2012

Makan di Papa's Cafe!

Assalamualaikum!


Cerita beberapa minggu yang lepas!

Aku ada pergi exam untuk CCNA, jangan ditanya markah berapa yang aku dapat. Yang aku pasti, memang susah! Sapa sapa yang amik exam ni, fuhh aku respect habis.


Aku bukan nak citer mengenai exam aku, tapi lepas exam aku ada pergi makan dekat Papa's Cafe Tropicana City Mall. Memandangkan semua orang dah lapar giler kan, so pergi la masuk situ. Tengok Tropicana Mall macam besar jek, padahal takde apa pun sebenarnya kat dalam. Huahuahua


 gambar dari google


Dekorasi cantik! Cafe ni menghidangkan makanan aku rasa lah nyonya kot. Chinese food pun ada.


So far, yang aku makan adalah :


Sedappp sangat!
Aku lupa nama makanan yang aku makan ni apa, sebab susah nak eja dan susah nak sebut. Chinese food kalau tak salah aku. 


Dia macam bihun tu, tapi bihun dia kaler putihh dan sedikit kenyal. Sedap! Tapi aku tak habis pun, banyak sangat. Dah la pinggan besar. :)



 Aku punya air bandung. Macam tawar sket, maybe kurang susu kot. Yang lain cincau dengan air seratus (100plus).


Rata- rata yang makan di kedai ni, aku tengok semua order air three layer tea. Almost semua lah order air tu. Aku je yang order air berais ni.



terima kasih sudi baca yaw!

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting