Friday, April 27, 2012

Assalamualaikum!


Hai korang. Sihat tak? huhuhu aku sekarang ni tak tahu lerr nak update entry apa. Memang banyak kejadian yang berlaku di sekeliling aku ni tapi mood untuk bercerita mengenai kejadian tersebut nan hado. Hehehehe


Jadi biarkan gambar sahaja yang bercerita okeh. Namanya pun random, maka aku pilih gambar pun secara random la yek. Masa duk belek belek gambar lama2 ni, tetiba aku rasa nak upload gambar ni dekat blog. :D


Amboiiii! Double chin aku tu tak menahan! Benci tengok, anyone bagi tips untuk hilangkan double chin boleh? Huhuhuhu Masa ni nak tambah order, kemain order itu order ini lepas tu perut ketat kekenyangan, so bungkus bawak balik. Hehehe


Oh ya, sini adalah di Pantai Cahaya Bulan (PCB). Aku suka jugak lepak sini kalau balik, kalau lepak pun harus lah dengan siblingss. :D




Gambar ni much better :)

Adik aku tengah menelan fishball yang besar ittew. Hehehe Apa yang diorder adalah fishball, sotong, ikan udang ada hotdog sikit. Semuanya di celup tepungkan. Hoih ayat baru tu "diceluptepungkan". Kahkahkah. Lepas tu air kelapa. Ada dekat sini aku try air kelapa dengan milo. Atas tu dia letak serbuk milo. Memang tak pernah dibuat orang kot aku rasa tapi not bad ahh. Dengan not bad itu, aku tambah lagi satu gelas. Gambar masa tu lupa nak snap. Hehehe Next time kalau balik, aku snapkan gambar.



Really love this pic. Menampakkan aku gembira semacam je gambar ni. Huahuahua .. Orang lain pergi ke pantai time dah petang sikit, aku pukul 3 petang matahari tengah terpacak atas kepala aku dah siap sedia nak pergi main air. Hahahaha Pedulik! Masa ni memang tak ramai sangat orang tu, jadi kami2 pun apa lagi gambar meloncat melompat pelbagai gaya semua ada.



 Dua orang adik aku.

Adik aku. Pergi ikut kawan dia main bowling di KbMall. Sebab tu dia tak ikut aku pergi pantai! 


Gambar ni masa raya tahun lepas. Ye aku tahu! Memang gambar ni lama tapi aku tetap nak update jugak. Hewhewhew! Masa ni rumah aku buat open house, dah malam pun ramai lagi yang datang. So layankan ajelahhh. :D


Cantik tak cekak rambut baru aku? Hehehe

Bubai. Dah, lain kali update lagi!


terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

Unknown said...

Alolo... comel je cekak rambut dia... Hehehe... Nak pinjam boleh? :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting