Thursday, January 7, 2010

kenapa nuffnang aku tak naik2 lagi ??

kenapa nuffnang aku tak naik2 lagi nih ? macam mana nak jadi cam otai2 lain , tinggi tol earnings diorang . jeles betol aku . wawaaaaaaaaaaa ........



korang tengok la sendiri , sedih nye aku tengok . sob ...sob ...sob ... tengok orang lain dah berkali kali cahsout nye duit enchek nuff ni , aku sekali pon xpenah lagi . xpe la , aku akan usaha juga supaya enchek nuff aku nye earnings tinggi . *azam tahun baru . hehe
post signature

9 pengomen:

ardinihumaira said...

Hehe...i lagi la..tak naik sejak 3mgu. Besenya paling tak pun naik la 0.15sen. Itu pun syukur betol dah. Ini xnaik2... Nak tumbuk skrin pun ada tengok majority cite 'yeay nuff bla bla bla' huhu kita serupa.. Tak merasa lg pegang cheque nuff. Sob..sob..

ziha said...

sabar ye...nt tinggi la tu..he3 btw da klik da ur nuff..hehe

hBz said...

terbalik kan laptop tu. baru laju dye loading.

ZihNuN FaTiN said...

ok la 2,berbelas ringgit jgk dpt..akak br je rm2.25..hahha

bungakuning . said...

ardini humaira : wah , sedapmye nama u , same la , geram btol. rasa nak tumbuk je screeen letop nih . takpe ,same2 klik2 nuff ye.


ziha : terima kasih ziha , nt i tlg klik2 nuff u gak ye .

hbz : terbalikkan , manyak bagus la tips u . hehe .

zihnun fatin : xpe kak , nt i tlg klik2 nuff akak ye .

kakngah said...

xnaik?? aku nyer.. hari isnan tak naik. tapi dia naik smlm...
every week mmg naik.. yg beza bnyk @ sikit jek.. kdg2 tu.. rm2 jek naik.. jd la kan.. dr xder..

ayway.. ayoh!! kite klik2 lg...

kai said...

aiks...
xkan la...
ni minggu yang keberape..
ntah2 ni lame nye...
kuang2...
xbek tipu taw...
da status glit xkan mcm tu lagi...

dhiya said...

fatyn br cast out 52rgt..

tp fatyn penah baca satu artikel yang di buat oleh saper erk...
tak ingat name..

dalam artikel 2...
ader tulis pasal..

do ur servey..
klu ader servey n kite selalu update servey..
mesty sng nak earning nik..

so bile fatyn laksana kan nye..naik agak bnyak gak..
dalm 40rgt nik..

dat my experient..

bungakuning . said...

kak ngah : oke la tuh , asalkan naik aje . :))

kai : mana ada tipunya , btol la .

fatyn : nt i wat poll , trimas!

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting